Jeg spiller stadigvæk også Helt almindelig FEST musik.Diner og Dans, værtshus, Byfester med gang i, Private arrangementer. Kort sagt alle steder, hvor der skal være noget god musik

Just saying………

Her bruger vi "Småkager" Kun for at forbedre brugeroplevelsen på siden.